Blog vznikl jako projekt toho, co mě baví. Najdete zde recepty, recenze, cvičení a články na různá témata. Ať se vám u mě líbí...

neděle 18. března 2018

Jogurt s Ovocem a Ořechy #2



Další "recept" z rychle a jednoduše. Ono se vlastně nejedná ani tak o recept, mě je to jasné. I když... Když jsem se kdysi dávno rozhodla, že nebudu dál kupovat ochucené jogurty, tak jsem úplně nevěděla, jaké kombinace si na ten jogurt dát... Takže pro ty z vás, co v tom třeba tápou. Další kombinace co si ráda dávám na jogurt. Ani nevíte, jak už se strašně těším na jaro... Na čerstvé maliny, jahody a prostě hlavně na to sluníčko...

Už jsem se pár dnů zpět neudržela a i za vysokou cenu si ty maliny v tom lidlu prostě koupila... 
Miluju maliny!! 

Co budete potřebovat? Kvalitní a chutný jogurt je základ! Používám 10% Rahmjogurt Weihenstephan a musím říct, že je to absolutní topka. Používám i na veškeré jogurtové dressingy. Asi po dvou letech se mi dostal do pusy jogurt s 3,5% a teda musím říct, že to byl pěkný hnus (a nepomohlo mu ani to, že byl bio). V ČR jsem kupovala Choceňský smetanový nebo Selský jogurt od Olmy.

Takže do mističky si dáme 150 g bílého jogurtu, 100 g malin, hrst pekanových ořechů a lehce posypeme strouhaným kokosem a skořicí. Pokud je to na vás málo sladké, zakápněte trochou medu (maximálně lžičkou, víc ani ťuk!). Na fotce jsou i kešu ořechy, protože pekanů už jsem měla málo. Věřte mi, pekanové ořechy se k malinám hodí lépe než kešu 😉.

Jaká je vaše oblíbená kombinace na jogurt???
Ať vám chutná!

Suzzie




0 komentářů:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře ať jsou jakékoliv... Nadarmo se neříká, že nejlepší je konstruktivní kritika, ale slova chvály si samozřejmě také přečtu ráda... Pokud se vám libí recept, pište, ať vím, že se ubírám správnou cestou... Potřebuji vaši zpětnou vazbu, abych věděla jakým směrem se ubírat dál... Děkuji

Používá technologii služby Blogger.

© Suzzie pro zdraví, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena